Minik Alisa aramıza hoşgeldin !!!!

Mart 9, 2013 Tarihinde benimbuyuludunyam Tarafından yayımlandı

Minik Alisa için romantik çıtı pıtı kalplerden oluşan fiyonklu ayıcıklı bir oda süslemesi hazırladık.

Bakalım beğenecekmisiniz….

 

ahsap-boyama-keten-kalp-suslemeli-ayicikli-dugmeli-hastene-odasi-suslemesi-altin-kutusu-kiz-bebek

amerikan-hastanesi-dogum-odasi-kapi-suslemesi-dogum-organizasyonu

keten-pembeli-beyazli-tas-rengi-kalpli-dantelli-fiyonklu-kiz-bebek-ani-defteri

pembe-keten-kalpli-dantelli-melek-kanatli-ayicikli-fiyonklu-hastane-odasi-suslemesi-bebek-kapi-susu

 

Minik Alisa aramıza hoşgeldin !!!!” üzerinde 2 yorum

  • merhabalar,oncelikle sunu belirtmeliyimki inanilmaz sicak ,sevgi dolu, anne adaylarinin hayallerinin gercek oldugu, calismalariniz var butunu ole gerci…bunun icin sizi oncelikle tebrik ediyorum.Hamileligimin 8.inci ayindayim ingilterede yasiyorum ama dogumu turkiyede/istanbulda yapacagim.isallah bi kizim olacak :))))))))))dogum odasi suslemelerinize inanin her aksam bakip hayaller kuruyorum.26 mayis itibariyle TRye donuyorum ve sizden gorusmek icin randevu almak istiyorum ama sitenizde tel. num.rastlamadim?umarim mailim ulasirda kontak kurabiliriz, gorusmek dilegiyle….
    Yasemin Rasool

  • Bir Yanıt Bırakın

