Herkese Selamlar !!!!!!

Temmuz 1, 2012 Tarihinde benimbuyuludunyam Tarafından yayımlandı

Çok uzun süredir hazırlamayı planladığımız ama bir türlü hayata geçiremediğimiz bloğumuzu  nihayet  bugün yayınlamaya başladık.

3 sene boyunca sevgi ve emekle ürettiğimiz ürünleri, tüm heyecanını içtenlikle paylaştığımız davetlerimizi  şimdi burada siz sevgili dostlarla paylaşabilme olanağı bizi oldukça heyecanlandırıyor.

Bugün den itibaren tüm güzellikleri ve tüm heyecan dolu yenilikleri buradan sizlerle paylaşabilme dileğiyle …….

Sevgiler ,

My Dream Event

Herkese Selamlar !!!!!!” üzerinde 2 yorum

  • merhaba ben nagihan dogum sekelerine baktim cok hosuma gitti ama ben belcikada kaliyorum ve bi tane erkek tulum dogum sekeri gordum cok hosuma gitti onun fiyati nekadar oluyo ve yurt disina gonderme gibi seceneginiz varmi??

  • Bir Cevap Yazın

